Saturday, July 30, 2011

kepak..kepak..kebung..kebung.. =)

entry kali nie nak cite pasal kawen..tak lame dah nak rase nasi minyak kawan baik aku iaitu "NUR IZZATI AHMAD RADZI & ZAFREEN AZMI".. date dah confirm! mcm bese lah, memandangkan dua-dua nie kawan baek aku..so,aku lah pengapitnya! hahahahah... bukan aku yang nak erk..dorg yang nak sgt aku jadik pengapit dorg!(mmg wish pon dapt jadik pengapit..yyaahhhoo!..aku mmg suke showoff!..hahaha)..

ok,tadi izaty tepon aku ajak teman dia pegi butik pengantin tok set/tempah baju sanding n pilih pelamin..so, nie baju pilihan izaty & mama die..

tttaaaaaarrrrraaaaaaaaaaa~~


sory, gune kamera handphone jerk...xcantek sgt lah..tp ok lah.. baju nie cream+ kerawang dier gold..theme umah izaty color gold..

nie gambar time tgah-tgah bincang pasal baju ngan pelamin...aku pown kene bagi pndangan kowt..haiya..

bakal pengantin pening pilih baju


mama zaty tekun dengar akak siti cite












setelah pilih punyer pilih..pening gak taw nak pilih baju..sume cantek....kalau aku kawen,aku pon rambang mate taw..tapi kecewa gak,baju pengantin dah select..baju pengapit jerk takde yang sesuai..susah nak carik baju ooiii..takot overshadow pengantin wey..bahaya-bahaya...seronok jadik pengapit dorg,aku bakal dapat 2 pasang baju..1 untuk sebelah pompuan,satu untuk belah lelaki...tp yang xbest,pasangan pengapit aku ialah ex-bf aku! hamagad..hamagad!.. segan doe..tp xpe..kitorang still kawan! cm2 lah b'couple..if xde jodoh, be a good friend pon ape salh nyer kan..ermm..esok ade perjumpaan pengantin,pengapit n family dorg tok select baju keluarga ngan pengapit!..aku plak b'debaw-debaw..hahhahah..gedix giler! =p


p/s : nak pegi giant carik barang-barnag tok start puasa..chhhoowww!

No comments: