Thursday, July 28, 2011

terkilan rasanya

 DASAR?.. mende erk?..dasar lautan?..dasar sungai?.. dasar parit?.. aishh..merpek jerk aku memalam nie..
 sebenarnyer aku nak cakap..dasar lelaki!..hhahaha..bunyi macam orang frust bercinta kan..



ups!..sorry sikit. tak men cinta-cinta nie..hahhaha..woi2..jap2..aku bukan lesbian erk.. umur aku dah 22 tahun..tp still takde boifren..last aku couple mase part 5 diploma dulu..pastu aku dah xde couple..malaslah..penat nk jage hati org..errmm..selepas pade tue..aku ade lah baek ngan boi kt luar sane.ak baek ngan KAWAN BAIK aku..die xmacam lelaki lain..dri aku diploma sampai bulan lepas dia proposed aku..tp still aku tak nak kt die coz..die kawan baek ak wey..sush nk hlg perasaan tue...ari-ari msg aku..kol aku kate sayng-sayang bagai..aku biarkan coz aku memang takde hati kt dier..just aku appreciate lah kan..aku susah lah nak percaya lelaki..sume manis b'kata-kata jerk..tp aku tgk kawan baek aku nie len..die snggup tggu aku tue..
aku pun dah mula rase yang aku percaya dier..die betul2 ikhlas ngan aku..tp aku still act as usual..ego lah katakan..kitaorang kawan cam biasa..smpai lah bulan lepas,aku busy sikit..aku xmsg die..die xmsg aku..kitorg xcontact about 2 weeks..tup2 aku tengok fb dier..die dah relationship ngan org len..pastu ak on chat box..dan2 die bgtaw aku..ok,fine..kata kawan baik..tp b'rahsia..benci aku org berahsia nie..peeeerrrrrhhhhhhh!..mcm sial kan..dulu b'sayang-sayang ..pastu tetibe couple ngan org len..aku bukan bengang pasal die couple ngan org len..aku bengang coz aku rase aku kena tipu doe..aku b'syukur gila aku tak couple ngan die dulu..die tak ikhlas ngan aku..kalau die ikhlas die tak kan couple ngan dak tue..die still tggu aku kan klu die btol2 sayang aku..xpelah..aku xsalah kan die coz aku penah cakap kat die..jangan tggu aku..aku tak mungkin akan terima dia..tue yang die carik awek lain tue..just aku t'kilan die wat aku camtue..semoga kau bahagialah whai sahabatku NAQIB!..haiya..


p/s: jangan mainkan perasaan orang yer kawan-kawan..setia pada yang satu..

3 comments:

adda said...

ye la, bile ek nk ade bf neh?hahaha
cubaan, allah dh tentukn jodoh kite ade la nty, =) 0.k?

jdee art said...

lelaki selalu nya akan setia menunggu kalau dia merasakan ianya satu kepastian. kesetiaan adalah bukan suatu yg boleh dipermainkan. cinta memerlukan pengorbanan dan keegoaan mesti dibuang sama sekali... zaman bukan lagi menggunakan perigi dan timba... tiada istilah peri mencari timba kerana zaman telah menggunakan paip air yg serba canggih.. siapa yg pusing kepala paip dulu dia yang akan dapat airnya... renungkan lah... sedangkan bah kapal tidak hanyut inikan pula kemarau yang panjang.. jdee-art

n.a.d.i.a said...

adda: errmm...mls nak baek ngan sape-sape dah..bosan!

abg edie: hahhaha..ini bukan masalah perigi ngan timba..sakit hati kawan baik sendiri wat cm2 kat kite..